Щоби відпустка не стала пеклом. Важливі підказки мандрівникам

4 Червень, 2019 - 10:47
Ухвалено зміни до ліцензійних умов здійснення туроператорської діяльності. Що це означає на практиці?
Обіцяли готель з чотирма зірками, а поселили в такий, що й на одну не тягне? Віддали гроші за винайм квартири на час відпочинку, а на місці виявилося, що її ніхто не здає в оренду? Заплатили за тур, а оператор узагалі зник з вашими грошима? А посадку на рейс, яким ви маєте летіти, усе не оголошують? Це — типові проблеми мандрівників. Як діяти в таких випадках? Кому скаржитись? Відповідно до нових правил, тепер для отримання ліцензії туроператор має забезпечити фінансову гарантію перед туристами. Це може бути гарантія банку або іншої кредитної установи. У разі виплати відшкодування туристам туроператор повинен відновити суму фінансової гарантії наступного робочого дня. — Туроператор, що надає послугу, пов’язану з перевезенням туристів, зобов’язаний за вісім та за дві години до запланованого рейсу перевірити у перевізника інформацію про час його відправлення.

іСамооборона

Новини

16:35
18 вересня українській художниці й правозахисниці могло би виповнитися 90 років. Про її світогляд, боротьбу із системою та стосунки з Василем Стусом.
14:25
"Контора працює з дев'ятої ранку, а я приїхала приблизно о восьмій і була вже 18-та".
13:00
"Мене попередили, що може бути відрядження у зону бойових дій. Я до цього готова".
16:38
Я відвідала супермаркети, кіоски, аптеки - що вдалось там знайти за 1 гривню?
17:00
Про гігантських сомів, дрескод для туристів та вплив відомого серіалу на кількість відвідувачів ЧАЕС.
16:00
Розповідаємо, як правильно укласти договір про оренду житла і що потрібно у ньому зазначити.
Орфографічна помилка в тексті:

Надіслати повідомлення про помилку автору?
Ваш браузер залишиться на тій же сторінці.