Компенсація за зірвані плани. Як отримати відшкодування, якщо авіакомпанія затримує або скасовує рейси

8 Квітень, 2019 - 14:23
Коли затримка рейсу становить більше як 5 годин, рейс скасовано чи пасажиру відмовлено у перевезенні проти його волі, перевізник повинен запропонувати пасажирові обрати компенсацію чи зміну маршруту, кажуть експерти.
З березня в Україні діють нові Правила повітряних перевезень й обслуговування пасажирів та багажу. Які компенсації пасажири мають право вимагати і в яких випадках? Про це розмовляємо з Андрієм Гуком, експертом із авіаправа, та Богданом Долінце, кандидатом технічних наук, експертом з авіабізнесу. — Які права пасажирів авіатранспорту найчастіше порушують? Б. Долінце: — У нерегулярних авіаперевезеннях найчастіше пасажири страждають через недотримання графіку рейсу. Крім того, не всі перевізники вчасно інформують клієнтів про затримки вильоту.

іСамооборона

Новини

17:36
У магазин, який називають "куточком добра", приходять люди з усього району.
15:51
У яких умовах тут працюють люди та чому вони обрали таку небезпечну професію?
15:18
Я спустилася у найглибшу залізорудну шахту Європи, щоб розповісти вам, у яких умовах тут працюють люди та чому вони обрали таку небезпечну професію.
11:24
Один чоловік у Польщі витягнув з палаючого автмобіля постраждалих пасажирів, а семеро інших вберегли від вогню ціле село.
11:15
Як виправдовуються водії, коли TruCam помиляється і чи можливо стерти запис із радара?
10:10
Тут мріють про “Триєдину Русь”, війну вважають карою від Бога, а росіян - братами.
13:00
Як йому це вдалося? Розповідаємо подробиці.
11:41
В історії Церкви є чимало випадків, коли люди спеціально створювали “чуда” з корисливою метою.
18:15
Що таке конкурсний бал, за якою формулою його обчислюють і що впливає на цю цифру?
Орфографічна помилка в тексті:

Надіслати повідомлення про помилку автору?
Ваш браузер залишиться на тій же сторінці.